środa, 17 maja 2023

znaki


ostatnimi czasy szukając jakiegoś interesującego zajęcia

wypatruję znaków na księżycu i gwiazdach

(słońce zbyt mocno mnie razi)

 

nie wiem jakich znaków za to wiem że ważnych

 

nie mam co prawda jeszcze ani lunety ani teleskopu

i patrzę w górę nieuzbrojonymi oczyma

ale planuję ich zakup w niedalekiej przyszłości


Przyszłość uważa jednak że zakup ten niewiele zmieni

bowiem znaki i tak będą czytelne tylko dla wybranych

 

przemyślałem to i jestem nieco innego zdania


chciałbym to z nią ponownie przedyskutować

lecz nie odpisuje na moje e-maile

(gdy kiedyś rozmawialiśmy w moim śnie o tym i owym

wymieniliśmy się adresami poczty elektronicznej)


być może moje e-maile trafiają do spamu

albo podała mi nieprawdziwy adres swojej poczty

- ale nie mam jej tego za złe

bo wiadomo czym mogłoby się to w rezultacie skończyć


we śnie też mnie ostatnio nie odwiedza

(a może jednak tylko mi się śniła nie śniąc się w moim śnie?)

 

tak czy owak uważam że znaki te będą rozpoznawalne

nawet dla tych którzy nigdy nie słyszeli choćby o Michaldzie

czy o Łukaszu

 

a poza tym po prostu lubię patrzeć na księżyc i gwiazdy

tak bez powodu

chyba

 

8 komentarzy:

  1. Wysylanieni maili to juz przeszlosc chyba...i dlatego nie dochodza do adresata... Prawdopodobnie patrzac w gwiazdy, ona ci odpowie...telepatycznie :)
    Ostatnio moge spogladac jedynie w chmury z nadzieja, ze przyszlosc spoglada na mnie przyjaznym i slonecznym wzrokiem :)
    Serdecznosci posylam Deep!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podała mi numeru telefonu, więc nie mogłem skorzystać z łotsapa, wajbera itp. ;))
      Co do telepatii, to może to jest dobry pomysł - muszę się tylko nauczyć odbierać takie telepatycznie odpowiedzi, co pewnie... nie będzie takie proste ;)
      Około 15-tej powinno się u Ciebie przejaśnić :)

      Pozdrawiam Eliu życząc Ci słonecznego popołudnia :)
      db

      Usuń
    2. Przejasnilo sie :) tylko ze nadal bora wieje wiec i ciepelko slobo odczuwalne jeszcze...
      Jestem pewna, ze umiesz odbierac telepatyczne sygnaly...tylko o tym nie wiesz :)

      Usuń
    3. Telepatycznie komunikuje się jak na razie tylko z kotami ;)
      Ale kto wie, może i z człowiekami się nauczę ;)
      Natomiast widzę że Włochy znów dopadł kolejny kataklizm - mam nadzieję, że ta czarna seria się w końcu kiedyś skończy...

      Pozdrawiam serdecznie Eliu
      db

      Usuń
  2. Telepatii podobno można się nauczyć, ale trzeba też mieć ku temu jakieś tam predyspozycje. To niełatwa sztuka. Odczytywanie znaków też nie jest proste, ale można się kierować intuicją.
    A patrzenie na nocne niebo, w gwiazdy i księżyc z pewnością dobrze nastraja i uspokaja oraz daje pewien dystans. Poza tym bywa też romantycznie... Rozgwieżdżona noc jest piękna i taka majestatyczna. Po letnim, upalnym dniu jest jak balsam dla duszy. Chyba odbiegłam od tematu...
    Ale wszystkie znaki na Niebie i Ziemi wskazują na to, że idą jakieś zmiany, nie tylko pogodowe ;) . Coś się święci... Ale co? Hmm...
    Pogodnego czasu Deepbreath :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu też mam takie odczucie, że niedługo czeka nas jakaś kolejna "niespodzianka", choć... wolałbym się mylić. Ostatnie lata dały nam trochę "w kość" i przydałoby się trochę spokoju i normalności.
      Co do odczytywania znaków, to najczęściej się mylę, więc... może będzie dobrze :)
      Tym bardziej że od wczoraj nagle zjawiło się lato :)

      Miłej słonecznej niedzieli Lutano :)
      db

      Usuń
  3. Uwielbiam wypatrywać gwiazd szczególnie, gdy jestem w górach, gdzieś wysoko na odsłoniętym terenie. Ostatnio rok temu na Lubaniu była taka cudna gwiaździsta noc, że nawet nie szło zliczyć tych gwiazd.

    Miłego weekendu Deep :) Pozdrawiam z deszczowego Krakowa
    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno gdzieś tam w gwiazdach już jest wszystko na nasz temat zapisane...
      Tylko która jest ta nasza? ;)

      Pozdrawiam Cię poniedziałkowo :)

      Usuń